Nieuwe telefooncentrale
Wij zijn sinds 04-04-2023 overgestapt op een nieuwe telefooncentrale. Dit brengt zowel voor u als voor ons wat veranderingen met zich mee.
Als u ons nu belt krijgt u een keuze menu te horen, deze bestaat uit de volgende keuzes:
- Toets 1 voor spoedgevallen: In geval van een levensbedreigende situatie kunt u voor 1 kiezen, hierbij wordt u gelijk doorverbonden met een van onze assistentes.
- Toest 2 voor het bestellen van uw medicatie: Kiest u voor 2 dan komt u op de receptenlijn terecht. Hier mag u uw naam, geboortedatum en uw herhaalmedicatie inspreken. Als uw medicatie bezorgt moet worden geef dit dan duidelijk aan. Als u uw boodschap heeft ingesproken kunt u de verbinden verbreken.
- Toets 3 voor de assistente: Kiest u voor 3 dan krijgt u een van onze assistentes aan de lijn. Denk er aan dat u uw vragen ook online via MijnGezondheid.net kan stellen, dit geldt ook voor het maken van een afspraak.
- Toest 4 voor intercollegiaal overleg: Bent u zelf zorgprofessional en wilt u wat overleggen over een gezamenlijke patiënt? dan kunt u voor 4 kiezen. Deze lijn is dus niet voor patiënten bedoeld.